Управлінська діяльність










Життєве кредо:
    «Вірте в людей, і вони зроблять все, щоб виправдати вашу довіру»
Педагогічне кредо: 
     «Щоб мати доступ у дивний палац, ім’я якому дитинство, ми повинні перевтілюватися, ставати в якійсь мірі дитиною. Тільки за цієї умови діти не дивитимуться на нас як на істоти, що випадково потрапили в їхній палац» (В.О.Сухомлинський) 
Улюблений вислів: 
       «Кращих результатів досягає не обовязково той у кого найрозумніша голова, а швидше той, хто краще від всіх вміє координувати роботу своїх розумних і талановитих колег». (Вільям Джонс.) 
Власна формула успіху: 
         Створити в дошкільному закладі такі умови, щоб він був, місцем радості для дітей, місцем творчості для вихователів та місцем впевненості і спокою для батьків 


Звіт

керівника дошкільного навчального закладу «Дзвіночок»

с. Сокиринці за 2018/2019 н.р.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед пед. колективом та громадськістю».
Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.
Завдання звітування:
1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дошкільним навчальним закладом.
2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління дошкільним навчальним закладом.
Комунальний заклад  дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок» знаходиться за адресою: 23207, Вінницька  обл., Вінницький р-н., с Сокиринці, вул. Шевченка, 98-б, , E-mail: sokirencidnz@ukr.net; sokirincidnz@gmail.com
        Працює з «12» Грудня 2014 р., розрахований на 50 місць, 2 різновікові групи. З 2014 року у закладі функціонує 2 групи, які відвідує 42 дитини (станом на 30.05.2019р.) Зараховування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини та ксерокопії паспорта одного з батьків.
           Навчальний рік у дошкільному закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період). У дошкільному закладі проводиться оздоровлення, дітей цього року з «08» серпня по «31» серпня КЗ ДНЗ був черговим, прийняли 8 діток з Хижинецького КЗ ДНЗ. 
         Режим роботи ДНЗ: п’ятиденний з 8.00. до 18.30. Мова навчання – українська.
        Безпосереднє керівництво дошкільним закладом здійснюю я, завідувач, Кіщук Олена Василівна згідно з Статутом.

       Протягом 2018/2019 навчального року КЗ ДНЗ працював за Базовим компонентом /нова редакція/ дошкільної освіти, комплексною додатковою освітньою програмою «Дитина» у всіх вікових групах закладу, а також, відповідно до власного Статуту, програми розвитку та річного плану роботи.
            Дошкільний навчальний заклад має необхідні умови для вирішення загально – освітніх потреб. Групи оснащені іграшками, постійно оновлюється розвивальне-ігрове середовище. 

АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДУ
     ЗДО  укомплектований педагогічними кадрами до складу якого входять 7 педпрацівників: 1 завідувач, 1 керівник музичний, 3 вихователі, 1-асистент вихователя, 1- практичний психолог. З вищою освітою – 5 педагогів, 3- здобувають вищу освіту. З боку керівника в закладі дошкільної освіти постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки.   На протязі навчального року організовувалась допомога молодим спеціалістам Косі А.С., Макодзьобі А.О. та Колісник Я.Є., з питань освітньо-виховної роботи з дітьми, в зв’язку з чим удосконалились теоретичні знання та практичні вміння педагогів.
        У 2018/2019 н. р. педагоги закладу регулярно відвідували методичні об’єднання, як району так і ОТГ, школу передового педагогічного досвіду, майстер-класи. Також  23 квітня 2019 році на базі   ДНЗ "Дзвіночок" за сприяння Хижинецького відділу освіти Сокиринецької ОТГ пройшов семінар – практикум "Прийоми мнемотехніки в освітньому процесі закладів дошкільної освіти
На семінар були запрошені педагоги ДНЗ "Золотий ключик" с. Хижинці, вихователі приватної школи «Джерело мудрості» та вчителі початкових класів Хижинецького ліцею та його Сокиринецької філії. Учасники семінару висловлювали свої думки, ділилися враженнями, досвідом. 
        Переглянули фідео-фрагменти заняття з використанням мнемотехніки на заннятях Косої А.С., Макодзьоби А.О., Сердюк К.Б.  Працювали з тактильними дощечками.                    Складали казку разом  з Сердюк  К.Б. Створювали колаж  з Косою А.С.. прослухали «Наступність у використанні мнемотехніки у початковій школі» Гуменюк О.І. – вчитель початкових класів., та  на завершення усі учасники семінару обмінялись досвідом на Дискусійній панелі.
    Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. Як керівник закладу, завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну, інноваційну роботу педагогів.

УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
     У 2018/2019 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально. Адміністрація закладу охопила оперативним контролем стан підготовки до навчального року, виконання вимог режиму в ЗДО, рівень педагогічної майстерності педагогів. Під час педрад, семінарів використовувались інтерактивні методи навчання педагогів: дискусії, ділові ігри, КВК, вправи. Проведення відкритих занять стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлюються, пошуку нестандартних, цікавих рішень, а також сприяло збільшенню самооцінки.
       Значна увага протягом навчального року приділялася питанню формування у дітей та дорослих стабільної мотивації до здорового способу життя: так протягом 2018-2019 н.р. зменшився процент захворюваності порівняно з попередніми роками, що свідчить про ефективність інноваційних методів та прийомів роботи з фізичного розвитку.
     Роботу над соціалізацією дитини дошкільника педагогічний колектив веде, застосовуючи різні форми та методи (заняття, свята, участь у конкурсах, змагання). 
         Цікавими та змістовними виявились заходи: концерти, свята, розваги в яких були залучені не тільки діти, але й батьки, працівники ЗДО. Вихователі продемонстрували інноваційні підходи у патріотичному, фізкультурно-оздоровчому, екологічному, правознавчому вихованні дошкільників, на яких діти збагачували досвід спілкування, мали можливість само реалізуватися, деякі моменти ще більше  згуртували колектив, дозволили вирішити завдання створення позитивного іміджу ЗДО, підвищили на 33%- пізнавальну активність дітей, на 46% – творчість вихователів, сприяли співробітництву педагогічного колективу з батьківським.
         Предметно – розвивальне середовище в групах можна охарактеризувати як таке, що відповідає інноваційним вимогам: створені комфортні, сприятливі умови для розвитку дитини в самостійній і спільній діяльності. У групах наявні сучасні технічні засоби телевізорів. Враховано розподіл дитячої активності, гендерний підхід, психофізіологічний комфорт, трансформація простору. Недоліками є відсутність у групах рівень роботи зі створення бази навчально – методичного забезпечення груп з проблеми формування мовленнєвої компетенції дошкільників та нестача сучасних Конструкторів LEGO і розвиваючих ігрошок.
    Щодо удосконалення і модернізації роботи з родинами, колектив педагогів працював над формуванням свідомості батьків щодо підвищення фізичної та розумової працездатності дітей, навчання дітей жити у злагоді з довкіллям та з собою. Разом з батьками педагоги закладу вчаться уникати конфліктів, будувати стратегію розв`язання конфліктів, уникати конфліктних ситуацій.
   З метою пропаганди інноваційних технологій, прогресивного педагогічного досвіду та психологічної грамотності у дитячо-батьківських взаєминах педагоги дошкільного закладу намагаються урізноманітнювати форми і методи роботи з батьками: інформаційні буклети, майстер-класи, перегляд фрагментів освітньої роботи, залучення до участі в конкурсах та акціях. Так у 2018\2019 н.р. батьки разом з вихованцями брали учась у конкурсі виставці «Писанковий рай», а саме:
-          Конкурс «Писанковий рай!» (організований відділом культури, молоді, спорту та соціального захисту населення ) взяли участь- 12 сімей де вибороли 2 призових місця 

ІІІ місце - Поляруш Вікторія - Група «Мителики»
ІІ місцеКоровʼячук Марія - Група «Мителики»
І місце- Веслополові Софія та Олександр - Група «Бджілки»

 Та нагороджені грамотами сільського голови Мельничук Л.Д. Хижинецької сільської ради Сокиринецької ОТГ на святі Обдарованих дітей.
Усі інші сімʼї, а саме:
Група «Мителики»
Корченюків Вікторії та Валерії
Косого Івана
Лісової Анни
Група «Бджілки»
Борецького Дмитра
Голузова Тимофія
Конюшка Тимофія
Кушнаренка Михайла
Руденка Арсена
Тітор Анастасії
Були відзначенні подяками за участь
          Такі інноваційні форми роботи з батьками сприяли підвищенню педагогічної компетентності батьків, допомогли позитивно впливати на якість виховання і розвитку дошкільнят, дали можливість педагогам самовдосконалюватися у своїй роботі. Це також сприяло зміцненню авторитету ЗДО серед родин наших вихованців.
         Для підвищення рейтингу закладу, пропагування досвіду роботи педагогічного колективу, ознайомлення громадськості та батьків з життям закладу постійно поповнюється матеріалами сторінка у фейзбуку закладу, створені блоги вихователів, керівника музичного, психолога, асистента вихователя та завідувача ДНЗ , сайт ДНЗ наразі віновлюється .
РЕЗУЛЬТАТИ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Система проведених методичних заходів також сприяла позитивному результату у засвоєнні дітьми вимог Базового компоненту дошкільної освіти, програми виховання та навчання дітей віком від 2 до 7 років «Дитина». Проте необхідно посилити роботу з усіх розділів програми, особливу увагу приділити формуванню у дошкільників національної свідомості, вивченню культури, звичаїв рідного народу, сприяти відродженню національних традицій, доносити до дітей красу рідної мови, обрядів, свят українського народу.
          За результатами педагогічного обстеження розвитку дітей на кінець 2018/2019 н.р. із 37 діагностованих дітей: з високим рівнем розвитку – 30 дітей (83,34%); середнім рівнем - 6 дітей (16,6 %);  з низьким –  1 дитини (2,7%). Простежується позитивна динаміка порівняно із стартовою діагностикою: збільшилась кількість дітей із високим рівнем розвитку,  знизилась кількість дітей з середнім рівнем  та низьким рівнем розвитку.  Педагогам  запропоновано стимулювати розвиток пізнавальної активності дітей шляхом надання дитині можливості досліджувати, експериментувати, домагатися чіткої й доступної інформації. Проблема наявності низької динаміки та часткова відсутність елементів інтерактивності та наочності в освітньому процесі ДНЗ  свідчить про недостатню увагу педагогів до розв’язання питання формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників, невідповідність методів та засобів навчання нинішнім вимогам сучасного заняття та доводить необхідність усвідомлення педагогами принципово нових вимог до педагогічної діяльності, впровадження інноваційних методик в освітній процес.
         За результатами обстеження стану готовності дітей до шкільного навчання з 8 випускників 2019 року:
1.      За методикою «Орієнтаційний тест шкільної зрілості А. Керна –  І. Ірасека виявлено наступні рівні психологічної готовності дітей до школи:
            високий3   (37.5%) – правила й вимоги сприймає адекватно, навчальний матеріал засвоює легко, глибоко й повно,  опановує програмований матеріал, розв’язує ускладнені задачі, цікавиться самостійною навчальною роботою.
            середній 5 дітей  (62.5%) – розуміє навчальний матеріал, коли дорослий (вихователь) пояснює його досить детально й наочно, самостійно розв’язує типові задачі, потребує  контролю з боку дорослого, зосередженим буває лише тоді коли робить щось цікаве для себе.
2.      За методикою «Намисто» виявлено наступні рівні психологічної готовності дітей до школи:
       1-й рівень (дуже високий)-3(37,5%) діти здатні утримувати і відтворювати навчальне завдання, визначено сформованість внутрішнього плану дій (враховано усі 5 умов)
      2-й рівень (високий) – 4(50%) дітям важко утримувати інструкцію щодо виконання завдання, дещо несформований внутрішній план дій (3-4 умови)
      3-й рівень (середній) – 1(12,5%%) допущені помилки при виконанні завдання (2 умови)
        4-й рівень (низький)- відсутній
3.      За методикою «Сходинки» визначалась динаміка самооцінки
        Норма (від 7 до 5 балів) – 3 (60%)- свідчить про дуже гарні чи просто добрі стосунки в  сімʼї  й у дошкільному закладі
        Відхилення від норми (4 бали) – 2 дітей (40 %) – потребують підвищення самооцінки
        Низька самооцінка(1-3 балів) - відсутня
4.      За результатами визначення рівня розвитку дрібної моторики рук:
Вище норми 5(100%) дошкільників
Норма - середня кількість за двома пробами для 6 років- 9 синкензій         
    Діти-випускники (8 дітей) мають гарні потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів. сформовані навички навчальної діяльності. узагальнюючи  результати виявлено, що у більшості  опитаних дітей середній рівень – 62.5% таким дітям необхідно пояснювати матеріал досить детально та наочно, бути «присутнім» при виконані завдання. Такі діти самостійним зосередженими бувають тоді коли виконуватимуть завдання які викликають в них цікавість. Більшість вихованців мають достатній рівень саморегуляції і самостійності, уміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати себе, оцінювати свої відповіді й відповіді однолітків.
        Активно проводилася гурткова робота з обдарованими дітьми відповідно до складених планів працював один гурток:
-          «Кмітливі дітки»- (Англійська мова) керівник Коса А.О.-2 рази на тиждень.
 Новими іменами постійно поповнюється альбом «Обдаровані, крок вперед!».
РОБОТА З НАСТУПНОСТІ ІЗ ШКОЛОЮ ТА БАТЬКАМИ
       Здійснювався зв'язок з Сокирирнецькою філією «Хижинецький ліцей» через зустрічі вихователів з вчителями, участь у спільних масових заходах, акціях, семінарах. До школи у вересні 2019 року підуть – 8 випускників ЗДО.
           Педагогічним колективом закладу була проведена певна робота щодо охоплення дітей 5-го року життя дошкільною освітою.
Відповідно річного плану роботи ЗДО, з метою своєчасного обліку дітей дошкільного віку (від народження до шести років), в закладі створено робочу групу з обліку дітей дошкільного віку, що мешкають на території, закріпленої за дошкільним закладом, до складу якої входять педагогічні працівники.
    Створено персоніфіковані банки даних відомостей про дітей дошкільного віку. На основі списків у закладі створена база даних дітей 5-ти річного віку даного району. З боку керівника дошкільного навчального закладу здійснюється систематичний контроль за організацією даної роботи.
ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ
     Організація харчування дітей в закладі, здійснювалася згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.
  Вартість харчування дітей в дошкільному навчальному закладі у 2018/2019 навчальному році встановлено 30,00 грн. 20 грн.-с.р. та Батьки вносять плату за харчування у розмірі 40 відсотків від вартості харчування за день до нового року  і 36 грн. після нового року 22 грн.- с.р. та батьки вносять плату за харчування у розмірі 40 відсотків від вартості харчування за день(14 грн.) 
         Для виявлення дітей пільгового контингенту у вересні та протягом 2018/2019 н. року проводиться соціальне опитування сімей. Складений соціальний паспорт ЗДО. З батьками та членами родин проведена роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами. Усього дітей пільгових категорій 10 дітей, з них 2 дитини з особливими потребами, 2 діти учасника АТО. Для них організоване безкоштовне харчування, а 6 дітей з ба­гатодітних сімей, яким встановлено знижки у розмірі 50 % щодо оплати за харчування. Усі сімї мають підтверджуючи документи.
           Продукти харчування та продовольчу сировину постачали регулярно, відповідно до заявок на продукти харчування із супровідними документами відповідно до нормативних вимог. Видача готових страв на групи здійснювалася відповідно до графіка видачі їжі. Постійно здійснювався контроль за якістю та терміном використання продуктів, дотримання технології приготування їжі, проводилося контрольне важення залишків продуктів. Організоване чергування на харчоблоці дало змогу простежити відповідність закладки продуктів з записом у відповідний журнал.
           Протягом року працювала Рада ДНЗ з харчування, яка згідно плану проводила перевірки стану харчоблоку, якості продуктів, терміни та умови їх зберігання, своєчасно відбираються добові проби, знімаються проби з готових страв.
         Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи. Здійснюються профілактичні заходи в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.
Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться гарному робочому стані. Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму. Була придбана необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів за рахунок позабюджетних коштів.
З метою забезпечення збалансованого різноманітного харчування складається двотижневе перспективне меню, розроблена картотека страв, яка погоджена і затверджена відділом гігієни і харчування дітей районної СЕС.
МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
На виконання завдань річного плану дошкільного навчального закладу на
2018- 2019 навчальний рік, проведення моніторингових досліджень щодо стану здоров’я дошкільників у І кварталі 2019 року було проведе­но аналіз даних параметрів:
           визначено коефіцієнт захворюваності дошкільників;
           визначено відсоток захворюваності дітей у різних вікових групах;
           визначено кількість дітей, які не хворіли протягом І кварта­лу 2018 року;
           визначено групи з високим та з низьким відсотком захворю­ваності.
За підсумками моніторингу можна зробити такі висновки: Коефіцієнт захворюваності дітей у І кварталі 2019  року скла­дає 0,65, а в І кварталі 2017 року він був 0,65.
Відсоток захворюваності дітей на простудні захворювання по­рівняно з І кварталом 2019 року — 15%, у І кварталі 2018 року —3,5%.
Визначені групи з найвищим показником захворюваності:  молодша дошкільна — група  «Метелики»(вихователі: вихователі Макодзьоба А. та Сердюк К.). Це пояснюється тим, що до групи «Метелики» були зараховані діти, які рані­ше не відвідували  ЗДО.
Група з найнижчим показником захворюваності дітей у І квар­талі 2019 року: група "Бджілки"- 6%  (вихователі:  Коса А. та Сердюк К.) .
У І кварталі 2019 року в ЗДО  жодного разу не хво­ріло 20 дітей, що становить 46 % від загальної кількості дітей.
Цей показник зменшився порівняно з І кварталом 2018 року, коли не хворіли 28 дітей, що склало 65%.

     Педагоги, проводять фізкультурно - оздоровчу роботу з дітьми всіх вікових груп, разом з батьками. Виконують заходи профілактичного характеру: щеплення, антропометрію, визначення гостроти зору, перевірку постави, огляд на педикульоз. Високоефективними є рекомендації загального санітарно-гігієнічного спрямування, зокрема:
 часто мити руки з милом;
прикривати ніс та рот хустинкою (або одноразовими серветками), особливо при кашлі та чханні;
широко застосовувати засоби нетрадиційної (народної) медицини. Для зниження захворюваності колективом ведеться кропітка робота, зокрема це:
1.​Організація роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками профілактики захворювань..
2.​Дотримання вимог санітарії.
3.​Здійснення загартування вихованців.
4.​Організація фізичного виховання.
5.​Чітке дотримання режиму дня.
6.​Взаємодія дошкільного закладу з Сокиринецьким ФАПом.
Заклад дошкільної освіти забезпечений деякими медикамента за рахунок благодійних внесків батьків.
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЩОДО УКРІПЛЕННЯ
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ
   Протягом 2018/2019 навчального року активно працювала Рада закладу. Члени Ради закладу були присутні на педагогічних радах, організовували роботу з громадськістю щодо залучення позабюджетних коштів та раціонального їх використання. Рада закладу вела активну діяльність щодо залучення батьків до благоустрою території дошкільного закладу, проведенню ремонтних робіт. Засідання Ради закладу проводились регулярно.
Завдяки благодійній допомозі батьків було придбано засобів та матеріалів на 9 000 грн
ПІДСУМКИ
        Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно до вимог Базового компоненту.
       Але є труднощі, які необхідно вирішувати це: придбання ноутбука, ламінатора, пісочниці, для оформлення ресурсної кімнати, розвиваючих іграшок, конструкторів LEGO, доріжок здоровя, осередоків «Магазин», «Кухня», «Лікарня», «Бібліотека», шведські стінки  у групи, бардюри та доріжки на подвір’я, оформлення ями для стрибків та площадки для гри у волейбол та футболу на спортивному майданчику .
      Фінансовий звіт придбаного інвентарю та виконаних ремонтних робіт по дошкільному навчальному закладу «Дзвіночок»
за 2018/2019 н.р.  

Засоби та матеріали
 закуплені батьками в 2018-2019 н. р.
у КЗ ДНЗ «Дзвіночок»
  1. Лампочки Лед (537,50грн.)
  2. Бензин л.(1750,46 грн.)
  3. Гачок DW (192.00 грн.)
  4. Мастило м-8  (150.00 грн.)
  5. Мастило штиль  (330.00 грн.)
  6. Пакети для сміття, губки для миття посуду, ганчірки для вологого прибирання, серветки, рукавиці туал. папір. серветки (1114,86 грн).
  7. Миючи засоби для посуду, унітаза, вікон, чистячі засоби для кухні, рідке мило, засоби для прання. (764,00 грн)
  8. Ватман ( 40,00 грн.)
  9. Іграшки  Спортивний інвентар (589,00  грн)
  10. Набір для туалету(зливна система) (160,00 грн)
  11. Стрічки, шпильки (34,00 грн.)..
12. Побутова хімія « Бджілка» (740,50 грн.)
13. Серцевина до замка дверей (547.00 грн.)
14 . Запаска (132,00грн.)
15. Ізолєнта. дюбель. шурупи (58,00 грн.)
     16. Вимикач ( 25,00грн.)
17. Перемикач для душу. шланг (255,00грн.)
  1.  Леска до мото коси (529,00 грн.)
  2.  Доставка на ремонт (600,00 грн).
  3.  Полка до стола(278,60 грн)
  4.  Бахіли (21,50 грн.)
  5.  Прапор(152,00грн)

Всього  9 000 грн.
Кошти виділені сільською радою на 2018-2019 н.р.
1.Дрова на 2019-2020н.р.  (42499,96грн.)
2.Ремонт(10,000 грн)
3. Комплект меблів (10599,00грн.)
4. Виготовлення та встановлення метало пластикових конструкцій (4890,00 грн.)
5. Лабораторні дослідження води (910,22грн.)
6. Дератизація і дезінфекція по 600грн (5,400грн.)
7. Хімічна обробка матраців (2 360,00грн.)
8. Інтернет абонплата  в місяць  по 150грн (1350грн).
9. Баклабораторія (1897,14грн.)
10. Забор (35,000грн.)
11. . Ремонт  бензокоси (997,00грн.)
16 Швабри – 5шт. (974,34 грн)


Всього 116 877,66 грн

Звіт керівника дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» с. Сокиринці 

за 2017/2018 н.р.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед пед. колективом та громадськістю».
Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.
Завдання звітування:
1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дошкільним навчальним закладом.
2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління дошкільним навчальним закладом.
Комунальний заклад  дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок» знаходиться за адресою: 23207, Вінницька  обл., Вінницький р-н., с Сокиринці, вул. Шевченка, 98-б, , E-mail: sokirencidnz@ukr.net; sokirincidnz@gmail.com
        Працює з «12» Грудня 2014 р., розрахований на 2 різновікові групи, 50 місць. З 2014 року у закладі функціонує 2 групи, які відвідує 42 дитини (станом на 09.07.2018р.). Режим роботи ДНЗ: п’ятиденний з 8.00. до 18.30. Мова навчання – українська.
       Протягом 2017/2018 навчального року КЗ ДНЗ працював за Базовим компонентом /нова редакція/ дошкільної освіти, комплексною додатковою освітньою програмою «Дитина» у всіх вікових групах закладу, а також, відповідно до власного Статуту, програми розвитку та річного плану роботи.
            Дошкільний навчальний заклад має необхідні умови для вирішення загально – освітніх потреб. Групи оснащені іграшками, постійно оновлюється розвивальне-ігрове середовище. 
АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДУ
     ДНЗ  укомплектований педагогічними кадрами до складу якого входять 5 педпрацівників: 1 завідувач, 1 музичний керівник, 3 вихователі. З вищою освітою – 5 педагогів. З боку керівника в дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. У порівнянні з 2017/2018 навчальним роком кваліфікаційний рівень педагогів дошкільного закладу зріс, так-як Базалицька К.В.  здобула вищу педагогічну освіту та вступила до факультету дошкільної, початкової освіти та мистецтв , а керівник музичний Осіпчук В.С. пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації керівників музичних ДНЗ та була проатестована, одноголосно, на відповідність займаній посаді. 
   На протязі навчального року організовувалась допомога молодим спеціалістам Косі А.С., Макодзьобі А.О. та Колісник Я.Є., з питань освітньо-виховної роботи з дітьми, в зв’язку з чим удосконалились теоретичні знання та практичні вміння педагогів.
        У 2017/2018 н. р. педагоги закладу регулярно відвідували методичні об’єднання, як району так і ОТГ, школу передового педагогічного досвіду, майстер-класи. Також  20 квітня 2018 році на базі   ДНЗ "Дзвіночок" за сприяння Хижинецького відділу освіти Сокиринецької ОТГ пройшов семінар – практикум "Духовний розвиток, як стрижінь особистості дошкільника" 
На семінар були запрошені педагоги ДНЗ "Золотий ключик" с. Хижинці. Учасники семінару висловлювали свої думки, ділилися враженнями, досвідом. 
        Переглянули фрагмент заняття з морального виховання «Де живе добро» – вихователь Колісник Я.Є. Взяли участь у майстер-класі до Дня Перемоги - вихователь Базалицька К.В.             Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. Як керівник закладу, завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну, інноваційну роботу педагогів.
УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
     У 2017/2018 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально. Адміністрація закладу охопила оперативним контролем стан підготовки до навчального року, виконання вимог режиму в ДНЗ, рівень педагогічної майстерності педагогів. Під час педрад, семінарів використовувались інтерактивні методи навчання педагогів: дискусії, ділові ігри, вправи. Проведення відкритих занять стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлюються, пошуку нестандартних, цікавих рішень, а також сприяло збільшенню самооцінки.
       Значна увага протягом навчального року приділялася питанню формування у дітей та дорослих стабільної мотивації до здорового способу життя: так протягом 2017-2018 н.р. зменшився процент захворюваності порівняно з попередніми роками, що свідчить про ефективність інноваційних методів та прийомів роботи з фізичного розвитку.
     Роботу над соціалізацією дитини дошкільника педагогічний колектив веде, застосовуючи різні форми та методи (заняття, свята, участь у конкурсах, змагання). 
         Цікавими та змістовними виявились заходи: концерти, свята, розваги в яких були залучені не тільки діти, але й батьки, працівники ДНЗ. Вихователі продемонстрували інноваційні підходи у патріотичному, фізкультурно-оздоровчому, правознавчому вихованні дошкільників, на яких діти збагачували досвід спілкування, мали можливість само реалізуватися, деякі моменти ще більше  згуртували колектив, дозволили вирішити завдання створення позитивного іміджу ДНЗ, підвищили на 23%- пізнавальну активність дітей, на 46% – творчість вихователів, сприяли співробітництву педагогічного колективу з батьківським.
         Предметно – розвивальне середовище в групах можна охарактеризувати як таке, що відповідає інноваційним вимогам: створені комфортні, сприятливі умови для розвитку дитини в самостійній і спільній діяльності. Враховано розподіл дитячої активності, гендерний підхід, психофізіологічний комфорт, трансформація простору. Недоліками є відсутність у групах сучасних технічних засобів (мультимедійних пристроїв, телевізорів, комп’ютерної техніки) та рівень роботи зі створення бази навчально – методичного забезпечення груп з проблеми формування мовленнєвої компетенції дошкільників та нестача розвиваючих ігрошок.
    Щодо удосконалення і модернізації роботи з родинами, колектив педагогів працював над формуванням свідомості батьків щодо підвищення фізичної та розумової працездатності дітей, навчання дітей жити у злагоді з довкіллям та з собою. Разом з батьками педагоги закладу вчаться уникати конфліктів, будувати стратегію розв`язання конфліктів, уникати конфліктних ситуацій.
   З метою пропаганди інноваційних технологій, прогресивного педагогічного досвіду та психологічної грамотності у дитячо-батьківських взаєминах педагоги дошкільного закладу намагаються урізноманітнювати форми і методи роботи з батьками: інформаційні буклети, майстер-класи, перегляд фрагментів освітньої роботи, залучення до участі в конкурсах та акціях. Так у 2017\2018 н.р. батьки разом з вихованцями брали учась у різних конкурсах виставках, а саме:
-          Конкурс «Місцеве самоврядування- це ми!» (організований відділом освіти) взяли участь- 4 сімї та вибороли 4 призових місця 
У номінації « Моя громада через 5 років» І місце- Форостяненко Софія
У номінації «Моє рідне село-  моїми очима»- 
ІІІ місце- Завадський Олександр,
ІІ місце – Малюта Назар
Імісце- Кузишина Ангеліна
-          Конкурс «Зимовий вернісаж» (організований відділом освіти) взяли участь-  сімей та вибороли 4 призових місця та 1 грамота «за творчий задум»
У номінації «Замість ялики- новорічний букет»- 
ІІІ місце- Бондар Дмитро,
ІІ місце – Дуржинський Артем
Імісце- Поліщук Ілля
            У номінації «Новорічна композиція»- 
ІІ місце – Коровʼячук Марія
 Та нагороджена грамотою відділу освіти Форостяненко Софія за творчий задум.
-          Конкурс «Наші діти з друзями нашими меншими» (організований вихователями груп)
-          Група «Бджілки»
ІІІ місце- Луцька Анастасія,
ІІ місце – Конюшко Тимофій
І місце- Ваколюк Анна
-          Група «Мителики»
ІІІ місце, Берецький Дмитро Руденко Арсеній
ІІ місце – Бондар Дмитро
І місце-  Веслополов Олександр
-          Конкурс «Є на світі така країна, де чарівна цвіте калина» (організований вихователями груп)
-          Група «Бджілки»
ІІІ місце- Веслополова Софія
ІІ місце – Поліщук Ілля
І місце- Єфіменко Уляна,
Такі інноваційні форми роботи з батьками сприяли підвищенню педагогічної компетентності батьків, допомогли позитивно впливати на якість виховання і розвитку дошкільнят, дали можливість педагогам самовдосконалюватися у своїй роботі. Це також сприяло зміцненню авторитету ДНЗ серед родин наших вихованців.
         Для підвищення рейтингу дошкільного закладу, пропагування досвіду роботи педагогічного колективу, ознайомлення громадськості та батьків з життям ДНЗ постійно поповнюється матеріалами сторінка у фейзбуку закладу, створений блог та «Завідувача ДНЗ» та сайт ДНЗ.
РЕЗУЛЬТАТИ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
За результатами педагогічного обстеження розвитку дітей на кінець 2017/2018 н.р. із 44 діагностованих дітей: з високим рівнем розвитку – 3 дітини (35%); середнім рівнем - 9 дітей (60%);  з низьким –  2 дитини (5%). Простежується позитивна динаміка порівняно із стартовою діагностикою: збільшилась кількість дітей із високим рівнем розвитку,  знизилась кількість дітей з середнім рівнем  та низьким рівнем розвитку.  Педагогам  запропоновано стимулювати розвиток пізнавальної активності дітей шляхом надання дитині можливості досліджувати, експериментувати, домагатися чіткої й доступної інформації. Проблема наявності низької динаміки та часткова відсутність елементів інтерактивності та наочності в освітньому процесі ДНЗ  свідчить про недостатню увагу педагогів до розв’язання питання формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників, невідповідність методів та засобів навчання нинішнім вимогам сучасного заняття та доводить необхідність усвідомлення педагогами принципово нових вимог до педагогічної діяльності, впровадження інноваційних методик в освітній процес.
        За результатами обстеження стану готовності дітей до шкільного навчання з 9 випускників 2018 року: висока шкільна зрілість у 2(20%) дітей, достатня – 5(60%),  низький рівень шкільної зрілості виявлено 2(20%).
        Активно і творчо проводилася гурткова робота з обдарованими дітьми відповідно до складених планів працювали три гуртки:
·        «Казковий вернісаж»- керівник Базалицька К.В. на безоплатній основі
-            «Хореографічний» 2 рази на тиждень.
-          «Кмітливі дітки»- (Англійська мова) керівник Коса А.О.-2 рази на тиждень.
 Новими іменами постійно поповнюється альбом «Обдаровані, крок вперед!».
РОБОТА З НАСТУПНОСТІ ІЗ ШКОЛОЮ ТА БАТЬКАМИ
       Здійснювався зв'язок з Сокирирнецькою ЗОШ І-ІІ ступенів через зустрічі вихователів з вчителями, участь у спільних масових заходах, акціях. До школи у вересні 2018 року підуть – 9 випускників ДНЗ.
           Педагогічним колективом закладу була проведена певна робота щодо охоплення дітей 5-го року життя дошкільною освітою.
Відповідно річного плану роботи ДНЗ, з метою своєчасного обліку дітей дошкільного віку (від народження до шести років), в закладі створено робочу групу з обліку дітей дошкільного віку, що мешкають на території, закріпленої за дошкільним закладом, до складу якої входять педагогічні працівники.
Створено персоніфіковані банки даних відомостей про дітей дошкільного віку. На основі списків у закладі створена база даних дітей 5-ти річного віку даного району. З боку керівника дошкільного навчального закладу здійснюється систематичний контроль за організацією даної роботи.
ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ
Організація харчування дітей в дошкільному навчальному закладі, здійснювалася згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.
  Вартість харчування дітей в дошкільному навчальному закладі у 2017/2018 навчальному році встановлено 30,00 грн. 20 грн.-с.р. та Батьки вносять плату за харчування у розмірі 40 відсотків від вартості харчування за день 
Для виявлення дітей пільгового контингенту у вересні та протягом 2017/2018 н. року проводиться соціальне опитування сімей. Складений соціальний паспорт ДНЗ. З батьками та членами родин проведена роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами. Усього дітей пільгових категорій 14 дітей, зних 3 дитини учасників АТО, та 3 дитини з інвалідністтю. Для них організоване безоплатне харчування, а для 7 дітей з багатодітних сімей організовано 50% оплати за харчування. Усі сімї мають підтверджуючи документи.
           Продукти харчування та продовольчу сировину постачали регулярно, відповідно до заявок на продукти харчування із супровідними документами відповідно до нормативних вимог. Видача готових страв на групи здійснювалася відповідно до графіка видачі їжі. Постійно здійснювався контроль за якістю та терміном використання продуктів, дотримання технології приготування їжі, проводилося контрольне важення залишків продуктів. Організоване чергування на харчоблоці дало змогу простежити відповідність закладки продуктів з записом у відповідний журнал.
           Протягом року працювала Рада ДНЗ з харчування, яка згідно плану проводила перевірки стану харчоблоку, якості продуктів, терміни та умови їх зберігання, своєчасно відбираються добові проби, знімаються проби з готових страв.
         Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи. Здійснюються профілактичні заходи в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.
Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться гарному робочому стані. Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму. Була придбана необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів за рахунок позабюджетних коштів.
З метою забезпечення збалансованого різноманітного харчування складається двотижневе перспективне меню, розроблена картотека страв, яка погоджена і затверджена відділом гігієни і харчування дітей районної СЕС.
МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
На виконання пріоритетних завдань річного плану дошкільного навчального закладу на
2017- 2018 навчальний рік, проведення моніторингових досліджень щодо стану здоров’я дошкільників у 2018 року було проведе­но аналіз даних параметрів:
•           визначено коефіцієнт захворюваності дошкільників;
•           визначено відсоток захворюваності дітей у різних вікових групах;
•           визначено кількість дітей, які не хворіли протягом 2018року;
•           визначено групи з високим та з низьким відсотком захворю­ваності.
За підсумками моніторингу можна зробити такі висновки: Коефіцієнт захворюваності дітей у І кварталі 2018 року скла­дає 0,65, а в І кварталі 2017 року він був 0,33.
Відсоток захворюваності дітей на простудні захворювання по­рівняно з І кварталом 2018 року — 3,5 %, у І кварталі 2017 року —1,8%.
Визначені групи з найвищим показником захворюваності:  молодша дошкільна — група  «Метелики»(вихователі: вихователі Стецюра Я.Є. та Колісник Я.Є). Це пояснюється тим, що до групи «Метелики» були зараховані діти, які рані­ше не відвідували ДНЗ.
Група з найнижчим показником захворюваності дітей у І квар­талі 2018року: група "Бджілки"- 13%  (вихователі: Лапа К.В. та Колісник Я.Є.) .
У І кварталі 2018 року в ДНЗ  жодного разу не хво­ріло 28 дітей, що становить 65 % від загальної кількості дітей.
Цей показник збільшився порівняно з І кварталом 2017 року, коли не хворіли 13 дітей, що склало 33%.,
Педагоги, проводять фізкультурно - оздоровчу роботу з дітьми всіх вікових груп, разом з батьками. Виконують заходи профілактичного характеру: щеплення, антропометрію, визначення гостроти зору, перевірку постави, огляд на педикульоз. Високоефективними є рекомендації загального санітарно-гігієнічного спрямування, зокрема: часто мити руки з милом; прикривати ніс та рот хустинкою (або одноразовими серветками), особливо при кашлі та чханні; широко застосовувати засоби нетрадиційної (народної) медицини. Для зниження захворюваності колективом ведеться кропітка робота, зокрема це:
1.​Організація роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками профілактики захворювань..
2.​Дотримання вимог санітарії.
3.​Здійснення загартування вихованців.
4.​Організація фізичного виховання.
5.​Чітке дотримання режиму дня.
6.​Взаємодія дошкільного закладу з Сокиринецьким ФАПом.
ДНЗ забезпечений деякими медикамента за рахунок благодійних внесків батьків.
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЩОДО УКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ
   Протягом 2017/2018 навчального року активно працювала Рада закладу. Члени Ради закладу були присутні на педагогічних радах, організовували роботу з громадськістю щодо залучення позабюджетних коштів та раціонального їх використання. Рада закладу вела активну діяльність щодо залучення батьків до благоустрою території дошкільного закладу, проведенню ремонтних робіт. Засідання Ради закладу проводились регулярно.
Завдяки благодійній допомозі батьків було придбано засобів та матеріалів на12570,13грн
ПІДСУМКИ
        Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно до вимог Базового компоненту.
       Але є труднощі, які необхідно вирішувати це: придбання ноутбуків та телевізорів  у групи, є великою проблемою відкриття у КЗ ДНЗ інклюзивної групи  прийняття фахівців (асистент вихователя, психолог, асистент дитини (на добровільній основі)), фундамент огорожі території ДНЗ, бардюри та доріжки.
      Фінансовий звіт придбаного інвентарю та виконаних ремонтних робіт по дошкільному навчальному закладу «Дзвіночок»
за 2017/2018 н.р. 
Засоби та матеріали закуплені батьками в 2017-2018 р.р.
  1. Лампочки економки 8 шт.(321,74)
  2. Бензин 40л.(1063,06)
  3. Лампочка лед 1шт.(50,00)
  4. Лампочки звичайні 100Вт 6 шт.(30,00)
  5. Мастило м-8 4,5л. (120,00)
  6. Мастило штиль  1 л. (50,00)
  7. Розширювальний бак 80л. 1шт.(1600,00)
  8. Ремонт бензопили (500,00)
  9. Трава газонна 500г. (75,00)
  10.  Наповнення аптечки (38,83)
  11. Пакети для сміття, губки для миття посуду, ганчірки для вологого прибирання, серветки, (659,20)
  12. Миючи засоби для посуду, унітаза, вікон, чистячі засоби для кухні, рідке мило, засоби для прання. (1012,55)
  13. Новорічна гірлянда - 1 шт. (100,00)
  14.  Запаска до швабри – 3 шт. (90,21)
  15.  Плівка шир. 2м. – 4м. довжина (48,00)
  16.  Іграшки для пісочниці (385,59)
  17.  Набір для туалету (йорж) (32,49)
  18. Квіти (розсада) (324грн.)
  19. Стрічки, шпильки (30грн.)
  20.  Клейовий пістолет та канцелярське приладдя  166,04грн.
  21.  Серветки та туалетний папір  (52,00)
  22.  Побутова хімія « Бджілка» (831,42грн.)
  23.  Колонка    (440грн.)
  24. Рушники (1500 грн)
  25. Тюль (2000грн)
  26. Ремонт спіральної машинки (650 грн.)
  27. Ремонт та заправка принтера (400 грн)
12570,13грн
Кошти виділені сільською радою на 2017-2018н.р.
1. Дрова на 2017-2018н.р.  (57003,88грн.)
2. Ремкомплекти зливних бачків та праска(3491,28рн)
3. Благоустрій 2018р. (2000грн.)
4. Придбання та заміна димохідної системи (5992+71908,58)
5. Ролети (9866,88)
6. Ремонт (16498,65)
7. Дератизація і дезінфекція – по 150грн (1500)
8. Інтернет абонплата  в місяць  по 150грн (1500)
9. Дрова на 2018-2019н.р 64396,98
10. Балки 10914,68
11.  Покупка та обслуговування вогнегасників, виготовлення П\П документації 792+800+1200+154 (2946 грн.)
12. Атестація робочих місць (4368,22)
13. Канцтовари  (1359,20)
175845,7
Кошти виділені сільською радою на підготовку до  2018-2019н.р.
1. Покупка та обслуговування вогнегасників, виготовлення П\П документації 792+800+1200+154 (2946 грн.)
2. Ремкомплекти зливних бачків та праска(3491,28рн)
3. Благоустрій 2018р. (2000грн.)
4. Придбання та заміна димохідної системи (5992+7908,58)-13900.58
5. Ролети (9866,88)
6. Ремонт (16498,65)
7. Дератизація і дезінфекція – по 150грн (1500)
8. Інтернет абонплата  в місяць  по 150грн (1500)
9. Дрова на 2018-2019н.р 64396,98
116 100.37 грн.
10. 480 тис. фасад 

 Звіт
керівника дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» с. Сокиринці за 2016/2017н.р.
Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед пед. колективом та громадськістю».
Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності завідувача.
Завдання звітування:
1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дошкільним навчальним закладом.
2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління дошкільним навчальним закладом.
 Дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок» знаходиться за адресою: 23207, Вінницька  обл., Вінницький р-н., с Сокиринці, вул. Шевченка, 98-б, , E-mail: sokirencidnz@ukr.net; sokirincidnz@gmail.com
        Працює з «12» Грудня 2014р., розрахований на 2 різновікові групи, 50 місць. З 2014 року у закладі функціонує 2 групи, які відвідує 44 дитини (станом на 20.06.2017р.). Режим роботи ДНЗ: п’ятиденний з 8.00. до 18.30. Мова навчання – українська.
       Протягом 2016/2017 навчального року ДНЗ працював за Базовим компонентом /нова редакція/ дошкільної освіти, комплексною додатковою освітньою програмою «Дитина» у всіх вікових групах закладу, а також, відповідно до власного Статуту, програми розвитку та річного плану роботи.
            Дошкільний навчальний заклад має необхідні умови для вирішення загально – освітніх потреб. Групи оснащені іграшками, постійно оновлюється розвивальне-ігрове середовище.
      У порівнянні з минулими роками кількість дітей по мережі збільшилась наразі маємо 44 дитини, у минулому  році нараховувалось 32, що є на 12 діток більше.
АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОГО СКЛАДУ
ДНЗ укомплектований педагогічними кадрами до складу якого входять 5 педпрацівників: 1 завідувач, 1 керівникмузичний , 3 вихователі. З вищою освітою – 5 педагогів. У 2016 році ДНЗ було про атестовано. Завідувачем ДНЗ був презентований перед обласною регіональною експертною радою, де було одноголосно вирішено видати свідоцтво про атестацію ДНЗ та надати дозвіл для виготовлення ліцензійних документів. З боку керівника в дошкільному закладі постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. У порівнянні з 2016/2017 навчальним роком кваліфікаційний рівень педагогів дошкільного закладу зріс, так-як Лапа К.В.  здобула вищу педагогічну освіту, а завідувач Кіщук О.В. пройшла навчання за програмою підвищення кваліфікації завідувачів ДНЗ та була проатестована районним відділом освіти Вінницької РДА, одноголосно, на відповідність займаній посаді.
       На протязі навчального року організовувалась допомога молодим спеціалістам Лапі К.В. та Колісник Я.Є., з питань освітньо-виховної роботи з дітьми, в зв’язку з чим удосконалились теоретичні знання та практичні вміння педагогів.
           У 2016/2017 н. р. педагоги закладу регулярно відвідували районні методичні об’єднання, школу передового педагогічного досвіду, майстер-класи, завідувач приймала участь у міжобласних семінарах та методобєднаннях, а саме: Калинівську обл.., Кіровоградську обл. Також у 2016 році на базі ДНЗ було поведене методобєднання молодого вихователя, де кожен з вихователів ДНЗ представляв свою роботу. Вихователі будують свою роботу з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні. Як керівник закладу, завжди підтримую та стимулюю творчу ініціативу працівників щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну, інноваційну роботу педагогів.

УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

     У 2016/2017 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально. Адміністрація закладу охопила оперативним контролем стан підготовки до навчального року, виконання вимог режиму в ДНЗ, рівень педагогічної майстерності педагогів. Під час педрад, семінарів використовувались інтерактивні методи навчання педагогів: дискусії, ділові ігри, вправи. Проведення відкритих занять стимулювало педагогів до поглибленого вивчення питань, що висвітлюються, пошуку нестандартних, цікавих рішень, а також сприяло збільшенню самооцінки.
           В ході вивчення організації освітньо – виховного процесу, інноваційної діяльності педагогічного колективу з’ясувалося, що в інноваційній діяльності педагоги за основу беруть виконання Закону України «Про інноваційну діяльність» та Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності.
        Значна увага протягом навчального року приділялася питанню формування у дітей та дорослих стабільної мотивації до здорового способу життя: так протягом 2016-2017 н.р. зменшився процент захворюваності порівняно з попередніми роками, що свідчить про ефективність інноваційних методів та прийомів роботи з фізичного розвитку.
Роботу над соціалізацією дитини дошкільника педагогічний колектив веде, застосовуючи різні форми та методи (заняття, свята, участь у конкурсах, змагання). Цікавими та змістовними виявились заходи: Концерти, свята, розваги в яких були залучені не тільки діти, але й батьки, працівники ДНЗ. Вихователі продемонстрували інноваційні підходи у патріотичному, фізкультурно-оздоровчому, правознавчому вихованні дошкільників, на яких діти збагачували досвід спілкування, мали можливість само реалізуватися, деякі моменти ще більше  згуртували колектив, дозволили вирішити завдання створення позитивного іміджу ДНЗ, підвищили на 23%- пізнавальну активність дітей, на 46% – творчість вихователів, сприяли співробітництву педагогічного колективу з батьківським.
          Предметно – розвивальне середовище в групах можна охарактеризувати як таке, що відповідає інноваційним вимогам: створені комфортні, сприятливі умови для розвитку дитини в самостійній і спільній діяльності. Враховано розподіл дитячої активності, гендерний підхід, психофізіологічний комфорт, трансформація простору. Недоліками є відсутність у групах сучасних технічних засобів (мультимедійних пристроїв, телевізорів, комп’ютерної техніки) та рівень роботи зі створення бази навчально – методичного забезпечення груп з проблеми формування мовленнєвої компетенції дошкільників.
        Щодо удосконалення і модернізації роботи з родинами, колектив педагогів працював над формуванням свідомості батьків щодо підвищення фізичної та розумової працездатності дітей, навчання дітей жити у злагоді з довкіллям та з собою. Разом з батьками педагоги закладу навчались уникати конфліктів, будувати стратегію розв`язання конфліктів, уникати конфліктних ситуацій.
        З метою пропаганди інноваційних технологій, прогресивного педагогічного досвіду та психологічної грамотності у дитячо-батьківських взаєминах педагоги дошкільного закладу намагаються урізноманітнювати форми і методи роботи з батьками: інформаційні буклети, майстер-класи, перегляд фрагментів освітньої роботи, залучення до участі в конкурсах та акціях. Такі інноваційні форми роботи з батьками сприяли підвищенню педагогічної компетентності батьків, допомогли позитивно впливати на якість виховання і розвитку дошкільнят, дали можливість педагогам самовдосконалюватися у своїй роботі. Це також сприяло зміцненню авторитету ДНЗ серед родин наших вихованців.
         З метою виявлення та підтримки ініціативних творчих педагогів, підвищення їх професійної компетенції та творчості, популяризації педагогічних ідей та інновацій кервництвом було організовано конкурси городів на підвіконні, етнографічних осередків, колектив прий мав участь також у конкурсі символіка громади який організовувався Хижинецькою сільською радою.  Були організован виставки «Новорічний вернісаж», «Великодня радість», «Малюнок на асфальті» та ще багато інших. На 18% підвищилась активність педагогів у конкурсах.
        Для підвищення рейтингу дошкільного закладу, пропагування досвіду роботи педагогічного колективу, ознайомлення громадськості та батьків з життям ДНЗ постійно поповнюється матеріалами сторінка у Вк закладу, створюється блоги ДНЗ «Наше сьогодення» та «Завідувач радить».

РЕЗУЛЬТАТИ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
За результатами педагогічного обстеження розвитку дітей на кінець 2016/2017 н.р. із 14 діагностованих дітей: з високим рівнем розвитку – 3 дітини (35%); середнім рівнем - 9 дітей (60%);  з низьким –  2 дитини (5%). Простежується позитивна динаміка порівняно із стартовою діагностикою: збільшилась кількість дітей із високим рівнем розвитку,  знизилась кількість дітей з середнім рівнем  та низьким рівнем розвитку.  Педагогам  запропоновано стимулювати розвиток пізнавальної активності дітей шляхом надання дитині можливості досліджувати, експериментувати, домагатися чіткої й доступної інформації. Проблема наявності низької динаміки та часткова відсутність елементів інтерактивності та наочності в освітньому процесі ДНЗ  свідчить про недостатню увагу педагогів до розв’язання питання формування комунікативно-мовленнєвої компетенції дошкільників, невідповідність методів та засобів навчання нинішнім вимогам сучасного заняття та доводить необхідність усвідомлення педагогами принципово нових вимог до педагогічної діяльності, впровадження інноваційних методик в освітній процес.
        За результатами обстеження стану готовності дітей до шкільного навчання з 14 випускників 2017 року: висока шкільна зрілість у 3(35%) дітей, достатня – 9(60%),  низький рівень шкільної зрілості виявлено 2(5%).
        Активно і творчо проводилася гурткова робота з обдарованими дітьми відповідно до складених планів працювали чотири гуртки:
·        «Природолюб»- керівник Стецюра В.С.
·        «Казковий вернісаж»- керівник Лапа К.В.
·        «Барвиста радість»- курівник Колісник Я.Є.
·        «Любіть життя: зростайте здоровими та щасливими»-Моісєєнкова Т.О.
Усі гуртки працювали на безоплатній основі. Новими іменами постійно поповнюється альбом «Обдаровані, крок вперед!».
РОБОТА З НАСТУПНОСТІ ІЗ ШКОЛОЮ ТА БАТЬКАМИ
       Здійснювався зв'язок з Сокирирнецькою ЗОШ І-ІІ ступенів через зустрічі вихователів з вчителями, участь у спільних масових заходах, акціях. До школи у вересні 2017 року підуть – 14 випускників ДНЗ.
           Педагогічним колективом закладу була проведена певна робота щодо охоплення дітей 5-го року життя дошкільною освітою.
Відповідно річного плану роботи ДНЗ, з метою своєчасного обліку дітей дошкільного віку (від народження до шести років), в закладі створено робочу групу з обліку дітей дошкільного віку, що мешкають на території, закріпленої за дошкільним закладом, до складу якої входять педагогічні працівники.
Створено персоніфіковані банки даних відомостей про дітей дошкільного віку. На основі списків у закладі створена база даних дітей 5-ти річного віку даного району. З боку керівника дошкільного навчального закладу здійснюється систематичний контроль за організацією даної роботи.
ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ
Організація харчування дітей в дошкільному навчальному закладі, здійснювалася згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.
        Вартість харчування дітей в дошкільному навчальному закладі у 2016/2017 навчальному році встановлено 20,00 грн. Батьки вносять плату за харчування у розмірі 40 відсотків від вартості харчування за день
Для виявлення дітей пільгового контингенту у вересні та протягом 2016/2017 н. року проводиться соціальне опитування сімей. Складений соціальний паспорт ДНЗ. З батьками та членами родин проведена роз’яснювальна робота щодо права користування пільгами. Усього дітей пільгових категорій 14 дітей, зних 3дитини учасників АТО, та 3 дитини інваліди. Для них організоване безоплатне харчування, а для 7 дітей з багатодітних сімей організовано 50% оплати за харчування. Усі сімї мають підтверджуючи документи.
           Продукти харчування та продовольчу сировину постачали регулярно, відповідно до заявок на продукти харчування із супровідними документами відповідно до нормативних вимог. Видача готових страв на групи здійснювалася відповідно до графіка видачі їжі. Постійно здійснювався контроль за якістю та терміном використання продуктів, дотримання технології приготування їжі, проводилося контрольне важення залишків продуктів. Організоване чергування на харчоблоці дало змогу простежити відповідність закладки продуктів з записом у відповідний журнал.
           Протягом року працювала Рада ДНЗ з харчування, яка згідно плану проводила перевірки стану харчоблоку, якості продуктів, терміни та умови їх зберігання, своєчасно відбираються добові проби, знімаються проби з готових страв.
         Режим харчування здійснювався відповідно до режиму кожної вікової групи. Здійснюються профілактичні заходи в тому числі проведення обов’язкових оглядів, контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком дітей, організацією фізичного виховання, загартування, дотриманням санітарно-гігієнічних норм та правил.
Умови для організації харчування в дошкільному закладі задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням, яке знаходиться гарному робочому стані. Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму. Була придбана необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів за рахунок позабюджетних коштів.
З метою забезпечення збалансованого різноманітного харчування складається двотижневе перспективне меню, розроблена картотека страв, яка погоджена і затверджена відділом гігієни і харчування дітей районної СЕС.
МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
На виконання пріоритетних завдань річного плану дошкільного навчального закладу на
2016- 2017 навчальний рік, проведення моніторингових досліджень щодо стану здоров’я дошкільників у 2017 року було проведе­но аналіз даних параметрів:
           визначено коефіцієнт захворюваності дошкільників;
           визначено відсоток захворюваності дітей у різних вікових групах;
           визначено кількість дітей, які не хворіли протягом 2017року;
           визначено групи з високим та з низьким відсотком захворю­ваності.
За підсумками моніторингу можна зробити такі висновки: Коефіцієнт захворюваності дітей у І кварталі 2017 року скла­дає 0,65, а в І кварталі 2016 року він був 0,33.
Відсоток захворюваності дітей на простудні захворювання по­рівняно з І кварталом 2017 року — 3,5 %, у І кварталі 2016 року —1,8%.
Визначені групи з найвищим показником захворюваності:  молодша дошкільна — група  «Метелики»(вихователі: вихователі Стецюра Я.Є. та Колісник Я.Є). Це пояснюється тим, що до групи «Метелики» були зараховані діти, які рані­ше не відвідували ДНЗ.
Група з найнижчим показником захворюваності дітей у І квар­талі 2017року: група "Бджілки"- 13%  (вихователі: Лапа К.В. та Колісник Я.Є.) .
У І кварталі 2017 року в ДНЗ  жодного разу не хво­ріло 28 дітей, що становить 65 % від загальної кількості дітей.
Цей показник збільшився порівняно з І кварталом 2016 року, коли не хворіли 13 дітей, що склало 33%.,
Педагоги, проводять фізкультурно - оздоровчу роботу з дітьми всіх вікових груп, разом з батьками. Виконують заходи профілактичного характеру: щеплення, антропометрію, визначення гостроти зору, перевірку постави, огляд на педикульоз. Високоефективними є рекомендації загального санітарно-гігієнічного спрямування, зокрема: часто мити руки з милом; прикривати ніс та рот хустинкою (або одноразовими серветками), особливо при кашлі та чханні; широко застосовувати засоби нетрадиційної (народної) медицини. Для зниження захворюваності колективом ведеться кропітка робота, зокрема це:
1.​Організація роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками профілактики захворювань..
2.​Дотримання вимог санітарії.
3.​Здійснення загартування вихованців.
4.​Організація фізичного виховання.
5.​Чітке дотримання режиму дня.
6.​Взаємодія дошкільного закладу з Сокиринецьким ФАПом.
ДНЗ забезпечений деякими медикамента за рахунок благодійних внесків батьків.
РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ЩОДО УКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ
Протягом 2016/2017 навчального року активно працювала Рада закладу. Члени Ради закладу систематично були присутні на педагогічних радах, організовували роботу з громадськістю щодо залучення позабюджетних коштів та раціонального їх використання. Рада закладу вела активну діяльність щодо залучення батьків до благоустрою території дошкільного закладу, проведенню ремонтних робіт. Засідання Ради закладу проводились регулярно.
Завдяки благодійній допомозі батьків було придбано:
За батьківські кошти:- всього  10 299.29
1.     Стенди -3.000
2.     Ремонт-1.400
3.     Бензин-1102.90
4.     Масло-680
5.     Побутова хімія-328.05
6.     Засоби гігієни -587.53
7.     Іграшки-1397.81
8. Книги- 280
9. Інші потреби-1523.00 (мітла, колесо до тачки, мусорні пакети...)

ПІДСУМКИ
        Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно до вимог Базового компоненту.
       Але є труднощі, які необхідно вирішувати це: ремонт підлоги у старшій групі, це заміна усіх замків у молодшій групі, це виготовлення професійної витяжки на кухні, це придбання ноутбуків та проекторів у групи, є великою проблемою фундамент огорожі території ДНЗ, бардюри та доріжки, фасад будівлі.
      Фінансовий звіт придбаного інвентарю та виконаних ремонтних робіт по дошкільному навчальному закладу «Дзвінок»
за 2016/2017 н.р.

                  

  Звітність за 2016-17 навчальний рік.

За період навчального року були витрачено бюджетних коштів :
всього      235 262.62
1.     Використання електроенергії-43.320 грн.
2.     Інтернет-1.888 грн.
3.     Дератизація- 2.400 грн.
4.     Атестація садочка ( виготовлення документів) 600 грн.
5.     Атестація робочих місць 4.300 грн.
6.     Ігровий майданчик- 47.800 грн.
7.     Профогляд  працівників-3.000
8.     Виписка преси-3.000
9.     Витрачено на харчування-80 625.49
10.                        Батьківська плата-24831.25
Закуплено:
1 Дрова- 17 496.78 +беркети 6 000 грн.
2. Канцтовари- 4.100

За батьківські кошти:- всього  10 299.29
8.     Стенди -3.000
9.     Ремонт-1.400
10.           Бензин-1102.90
11.           Масло-680
12.           Побутова хімія-328.05
13.           Засоби гігієни -587.53
14.           Іграшки-1397.81
8. Книги- 280
9. Інші потреби-1523.00
    Спонсорська допомога всього(«Господар-С»): 7700
Ремонт ( коригування території) -4.000
Змішувач-700
Ремонт обладнання з водопостачання- 2 500
















Немає коментарів:

Дописати коментар